مایکت | بازار اندرویدی

اهداف خود را تعیین کنید و بقیه کار را به ما بسپارید.

مایکت بخش تبلیغات برای توسعه دهندگان را راه‌اندازی کرده است.


تبلیغات در مایکت یک راه متفاوت و ساده اما موثر است که توسعه‌دهنده می‌تواند با آن محصول خود را به کاربر مرتبط و موردنظر خود معرفی کرده و نصب آن را افزایش دهد. کاربران نیز این امکان را پیدا می‌کنند تا با محصولات بیشتری در مایکت آشنا شوند.


از آنجا که توسعه‌دهندگان همواره دغدغهٔ بهتر دیده شدن برنامهٔ خود را دارند مایکت بهترین فضاهای خود را در اختیار آنان قرار می‌دهد.تبلیغات در حال حاضر در بخش جستجو فعال است و به زودی در لیست های پیشنهادی برنامه‌ها در صفحه خانه و صفحه جزییات برنامه ها نیز نمایش داده خواهد شد.


طراحی سیستم تبلیغات در مایکت به گونه‌ای است که توسعه‌دهنده نیازمند گذاشتن وقت و انرژی اندکی برای انجام تبلیغات برنامه یا بازی خود در مایکت است. بدین صورت که صرفا با تعیین حداکثر قیمت هر نصب تبلیغاتی، مایکت به صورت هوشمند تبلیغات برنامه را در بخش های مختلف مایکت نمایش می‌دهد. هر چند برخی سیستم‌های تبلیغاتی مانند Google Ads از روش مبتنی بر مزایده قیمت دوم برای قیمت‌گذاری تبلیغات استفاده می کنند، اما این روش بیشتر مناسب آژانس‌های تبلیغاتی است و برای بسیاری از توسعه‌دهندگان کارآمدی لازم را ندارد.



مهم ترین ویژگی‌های تبلیغات در مایکت:

  • توسعه‌دهنده تنها به ازای نصب برنامه هزینه پرداخت می‌کند.
  • سیستم به صورت هوشمندانه نتایج  تبلیغات را بهبود می‌دهد.
  • برنامه‌ها در فضاهای مرتبط به موضوع برنامه نمایش داده می‌شود.
  • به راحتی در بخش آمار عملکرد تبلیغاتی برنامه قابل مشاهده است.

امکان تبلیغات در حال حاضر به صورت آزمایشی برای تعداد محدودی برنامه و بازی فعال شده است و به زودی برای تمام برنامه‌های فعال در مایکت فراهم خواهد شد.

توضیحات کامل‌تر دربارهٔ نحوهٔ استفاده از این بخش در اختیار توسعه‌دهندگان قرار خواهد گرفت.


  • محدثه بنابی
  • سه شنبه ۳۰ بهمن ۹۷
  • ۱۱:۴۶

دسته‌بندی‌ ویژهٔ کودکان در مایکت

دسته‌بندی‌ ویژهٔ کودکان در مایکت

در سال‌های اخیر استفاده کودکان از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها افزایش پیدا کرده است. با این وجود همچنان محتوای مناسب کودکان به‌راحتی در دسترس نیست. کودک نمی‌تواند تشخیص دهد کدام بازی یا برنامه برای سنش مناسب است و گاهی این تشخیص برای والدین نیز کار مشکلی است. به همین دلیل والدین مجبور می‌شوند وقت بیشتری برای پیدا کردن محتوای مناسب فرزندانشان بگذارند.


استور اندرویدی مایکت، برای دسترسی امن و آسانِ کودکان به محتوای مناسب سن‌شان، دسته‌بندی جدیدی به نام «ویژهٔ کودکان» اضافه کرده است. این دسته‌بندی برای بچه‌های کم‌تر از ۱۲ سال انجام شده که برای انتخاب بازی یا برنامهٔ‌ مناسب، نیاز بیشتری به راهنمایی دارند.


برنامه‌ها و بازی‌های بخش «ویژهٔ کودکان» به سه دسته‌ٔ زیر ۵ سال، ۶ تا ۸ سال و ۹ تا ۱۱ سال تقسیم شده است. این تقسیم‌بندی، تنوعی از سن کودک را در نظر می‌‌‌گیرد که ممکن است نیازهای متفاوتی در آن سن داشته باشد. همچنین باعث می‌شود انتخاب‌های دقیق‌تری را در اختیار والدین و کودکان قرار دهد. بخش «ویژهٔ کودکان» تلاش می‌کند محیطی امن و قابل اعتماد برای کودکان و والدین فراهم کند تا با خیال راحت و به آسانی برنامه یا بازی مورد نظرشان را انتخاب کنند.


مایکت در راستای غنی‌سازی محتوای ویژهٔ کودکان، از توسعه‌دهندگان برنامه‌ها و بازی‌های اندرویدی و همچنین نهادهای متولی تولید محتوا در این حوزه دعوت می‌کند تا با فعالیت هر چه بیشتر در حوزه کودکان، به پربار شدن این بخش کمک کنند. خوشحال می‌شویم اگر نظر یا پیشنهادی در این زمینه دارید، آن را با بخش پشتیبانی مایکت در میان بگذارید.


  • وحید رحیمیان
  • يكشنبه ۷ بهمن ۹۷
  • ۱۲:۴۷