مایکت | وبلاگ رسمی

طبقه بندی موضوعی

پیگیری مشکلات کاربران

يكشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۱۷ ق.ظ

ما در مایکت، پشتیبانی مناسب از کاربران و حمایت از توسعه‌دهندگان را اصلی‌ترین هدف خود می‌دانیم. یکی از چالش‌ها در این امر پشتیبانی مناسب کاربران در خرید محصولات است. بسیاری از مشکلات در این زمینه را باید با همکاری مشترک مایکت و توسعه‌دهنده حل نمود. در گذشته فرآیند پشتیبانی و پیگیری این مشکلات ناکارآمد و کُند بوده است. از این رو برای افزیش کیفیتت سرویس ارائه شده به کاربر و ایجاد تجربه بهتر از پشتیبانی مایکت و توسعه‌دهنده، سعی کردیم این  فرآیند را بهبود دهیم.

در فرآیند جدید، مشکلات کاربران مستقیم برای توسعه‌دهندگان ارسال می‌شود. در پنل این مشکلات با اطلاعات کامل موجود است و امکان ارسال پیام و سوال پرسیدن از کاربر فراهم شده است. این مشکلات در قسمت «پیگیری مشکلات کاربران» از طریق منویی حساب  کاربری و یا آدرس زیر در دسترس است:

https://developer.myket.ir/issues

انتظار می‌رود توسعه‌دهنده در اسرع وقت به این مشکلات رسیدگی نماید. در صورت گذشت ۳ روز از ارجاع مشکل و عدم پاسخگویی، مبلغ خرید کاربر بازگشت داده خواهد شد. خواهشمند برای سرویس‌دهی هر چه بهتر این مشکلات را با اولویت بالا پیگیری و حل بفرمایید.

پیشنهاد می‌کنیم از این فرآیند جدید در جهت بهبود کار توسعه برنامه و رفع باگ‌ها و مشکلات فنی برنامه خود بهره ببرید. در این امر می‌توانید از مستندات پایگاه دانش مایکت و نیز پشتیبانی تیم فنی مایکت استفاده کنید.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۳
سپهر خادم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی